سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعداد بیماران بدحال کرونا در حال کاهش لزوم تداوم محدودیتها تا پا

فوق تخصص مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری گفت: با توجه به کاهش بیماران بدحال کرونایی، آی سی یو حاد تنفسی بیمارستان مسیح دانشوری به حالت عادی برگشت و از این پس بیماران بدحال سل را پذیرش می‌کند. 

فوق تخصص مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری گفت: با توجه به کاهش بیماران بدحال کرونایی، آی سی یو حاد تنفسی بیمارستان مسیح دانشوری به حالت عادی برگشت و از این پس بیماران بدحال سل را پذیرش می‌کند. 

دکتر سید محمدرضا هاشمیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش محسوس تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های کشور، عنوان کرد: خوشبختانه اعمال محدودیت‌های کرونایی، سخت‌گیری‌های مرتبط با ترددهای شبانه و بین شهری و همچنین افزایش سطح رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌ها از سوی مردم به کاهش روند ابتلا و شیوع بیماری منجر شده است.

برای ادامه ی مطلب به سایت مونو نیوز مراجعه کنید. 

منبع: مونو نیوز 


7 راه رنگ آمیزی که می تواند حال شما را بهتر کند

رنگ آمیزی نوعی از درمان محسوب می شود و می تواند توسط روان درمانگران در هنر درمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد . مزایای استفاده از هنر و رنگ آمیزی می تواند بسیار زیاد باشد ، به شما این امکان را می دهد تا روی خلاقیت خود تمرکز کنید.

تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ خود را به کجا بسپاریم؟

 

بدون شک گوشی‌های موبایل یکی از ابزارهای مهم و مفید برای ما محسوب می‌شوند. پس نباید متعجب شد که تعویض و خرید قطعات اصلی این گوشی‌ها و بخصوص باتری گوشی‌ موبایل یکی از دغدغه‌های کاربران و مصرف کنندگان این تکنولوژی‌ها باشد. این گوشی‌ها به انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض توسط کاربران در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند و کم‌کم جایگزین باتری‌های قابل تعویض می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.  تعویض باتری گوشی‌های موبایل که امروزه جهان ما را تسخیر کرده‌اند، دغدغه‌ی بسیاری از صاحبان این گوشی‌های هوشمند شده است. این گوشی‌ها با انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های قابل تعویض بیشتر مورد پسند کاربران است زیرا این امکان را به آنان می‌دهد که باتری گوشی خود را در صورت خرابی تعویض کنند و یا یک باتری یدکی همیشه به همراه داشته باشد و در صورت تمام شدن باتری اصلی، آن را با باتری یدکی جایگزین کند. اما در سال‌ها اخیر استفاده از این نوع طراحی با توجه به ضدآب شدن گوشی‌های موبایل کم‌کم در حال منسوخ شدن است. پس تعویض باتری گوشی موبایل بدون مراجعه به متخصص‌های این زمینه امکان پذیر نیست. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

  ادامه مطلب...

شرایط زندگی در اسپانیا + هزینه های زندگی (بررسی کامل 2019)

بررسی دقیق و کامل شرایط زندگی در اسپانیا (فرهنگ، کار، هزینه ها، مشکلات و…)

اگر می خواهید اطلاعات جدید، کامل و مفیدی را درباره زندگی در اسپانیا به دست آورید، این مقاله را از دست ندهید.

پس از خواندن این مطلب تا انتهای آن، کاملا با شرایط زندگی در اسپانیا آشنا خواهید شد. این مقاله در سال 2019 نگارش شده است و مرتبا به روز می شود.

در بخش اول این مقاله، با مردم و فرهنگ اسپانیا بیشتر آشنا خواهیم شد و سپس در بخش دوم شرایط زندگی در اسپانیا را مورد بررسی قرار میدهیم و از شرایط کار در اسپانیا، هزینه های زندگی در اسپانیا (متوسط درآمد، اجاره، حمل و نقل، …)، قوانین کلی آن کشور و سایر اطلاعات مفید برای زندگی آگاهی کسب می کنیم. بخش سوم مقاله به معایب و مشکلات زندگی در اسپانیا خواهد پرداخت و شما را از موارد مشکل ساز احتمالی آگاه می کند.<**<** ادامه مطلب... 

پس در این مقاله به پاسخ این 10 پرسش مهم می‌رسید:

 

اسپانیا چگونه کشوری است؟

مردم اسپانیا چگونه اند؟

هم اکنون شرایط اقتصادی اسپانیا چگونه است؟

شرایط فعلی کار در اسپانیا به چه صورت است؟

مشاغل موردنیاز در اسپانیا کدامند؟

موقعیت های کاری در کجای اسپانیا بهتر است؟

بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی کدامند؟

هزینه های زندگی در اسپانیا چگونه است؟ (با جدول کامل + به‌روزرسانی 2019)

مشکلات و معایب زندگی در اسپانیا چیست؟

چه میزان آشنایی با زبان اسپانیایی برای زندگی، کار و تحصیل مورد نیاز است؟

به علاوه، در بخش پایانی مقاله، پرده از نکات جالب در اسپانیا برمی داریم و همچنین به معرفی چند وبسایت اسپانیایی مورد نیاز شما می پردازیم.

 

تاریخ آخرین ویرایش این مقاله خرداد 1398 بوده و مرتبا به روز می گردد.

 

کلیسای جامع سویا - اسپانیا

کلیسای جامع سویا – اسپانیا

 

بخش اول: با اسپانیا بیشتر آشنا شویم

اسپانیا کجاست؟

اسپانیا کشوری است در جنوب غربی قاره سبز اروپا که همسایگان آن را از شمال فرانسه، از غرب پرتغال و از جنوب جبل الطارق تشکیل می دهند. شرق این کشور و اندکی از جنوب آن در مجاورت دریای مدیرانه قرار دارد. پرتغال و اسپانیا با هم شبه جزیره ای را به نام جزیره ایبریا تشکیل داده اند.

 

آب و هوا اسپانیا شباهت زیادی با بقیه اروپا ندارد

شمال اسپانیا آب و هوای معتدل دارد اما بخش های مرکزی و جنوب این کشور کاملا مدیترانه ای است. بهار و پاییز بهترین زمان ممکن برای رفتن به اسپانیا است. البته ممکن است در آبان و آذر باران های شدیدی را تجربه کنید. اما اردیبهشت، خرداد و مهر آب و هوا و همین طور جمعیت توریستی در بهترین شرایط خود قرار دارند.

 

جمعیت اسپانیا 46.65 میلیون نفر است

80? مردم این کشور در شهرها ساکن هستند و اسپانیا ششمین کشور پرجمعیت اروپا است. در مادرید 6 میلیون نفر و در بارسونا 5 میلیون نفر سکونت دارند.

 

زبان کشور از ایالت کاتالونیا جداست!

406 میلیون نفر در دنیا اسپانیایی حرف میزنند، یعنی پس از زبان چینی پر استفاده ترین زبان دنیاست. اما جالب تر آنکه در کاتالونیا، زبان باسک و گالیسیا مرسوم بوده و حتی جایگاهی رسمی دارد.

 

مردم اسپانیا، ثروتمند واقعی هستند

شاید خیلی ثروتمندتر از مردم اسپانیا پیدا کنید اما شادتر از این مردم پیدا نخواهید کرد. امید به زندگی در این کشور 82 سال است و در بین تمام کشورهای دنیا رتبه چهارم را دارند. البته این سن برای زنان اسپانیایی 85 سال و برای مردان 79 سال است.

در گزارش سال 2013 مشخص شد مردم اسپانیا، 16 ساعت از 24 ساعت روز خود را به اوقات فراغت می پردازند که شامل خوردن، آشامیدن و خوابیدن است. این آمار عجیب اما واقعی است.

 

اما طبق آمارهای سازمان ملل متحد، اسپانیا در سال 2050 به پیرترین کشور دنیا تبدیل خواهد شد و هم اکنون نیز 40? مردم بالای 60 سال سن دارند.

 

اسپانیایی ها خیلی هم کاتولیک نیستند

با اینکه طبق آمار مرکز مطالعات جامعه شناختی، دین 70? مردم اسپانیا کاتولیک است، اما تنها 13.6? آنها یکشنبه ها به کلیسا می روند.

 

اسپانیا 44 میراث جهانی در یونسکو دارد (منبع: وبسایت یونسکو)

ایتالیا با 49 مکان و چین با 45 مکان ثبت شده در یونسکو در رتبه های بالاتر از اسپانیا قرار می‌گیرند. هنرهای تاریخی و سنگی، پل ها، پارک ها و مناظر بسیار نایاب تجربه زندگی در اسپانیا را دلچسبتر می کند و باعث شده است که این کشور اروپایی سالانه میانگین 60 میلیون توریست را از آن خود کند و بعد از فرانسه و ایالات متحده آمریکا در رتبه سوم قرار بگیرد.

 

 

پل رومانسکو – کاتالونیا

 

مایورکا

 

قلعه بالسارنی – کاتالونیا

 

روستای کوادونگا

 

 

جیرونا – کاتالونیا

 

لیمستون – کاتالونیا

 

کاخ مونتجیک – کاتالونیا

 

روندا

 

هر سال، صدها جشنواره در سراسر کشور

جشنواره 800 ساله Romería Nuestra Señora یا حتی فیستا دلس پاسیو (که میراث ثبت شده در یونسکو است) و جشنواره های پرتاب گوجه و گاو بازی و… همه و همگی از آن مردم و فرهنگ اسپانیایی است.

 

اسپانیا - مادرید

اسپانیا – مادرید

 

بخش دوم: شرایط زندگی در اسپانیا واقعا چگونه است؟

شرایط اقتصادی اسپانیا

از مهمترین فاکتور های مهم برای ارزیابی شرایط زندگی در اسپانیا، اقتصاد این کشور است. اسپانیا چهاردمین قدرت اقتصادی برتر در دنیاست. بر اساس مطالعات انجام شده در دهه فعلی، اسپانیا از نظر کیفیت زندگی در بین 10 کشور برتر دنیا قرار دارد. از لحاظ ساختاری اقتصاد اسپانیا بیشتر بر انجام امور خدماتی است، بلافاصله پس از آن صنعت توریسم حرف اول را در اکثر شهرهای این کشور میزند. سپس صنعت و انرژی، مسکن و بخش کشاورزی به عنوان نبض حیاتی اقتصاد این کشور در حال رشد هستند.

 

شرایط کار در اسپانیا

دلیل اصلی مهاجرت به این کشور برای اکثر افراد تحصیل است. طبق گزارش جابلرز، چند سالی است که با سیاست های درست اقتصادی، شرایط کار در اسپانیا تغییر کرده است. مخصوصا اگر آشپزی بلدید و هر کاری دیگری در زمینه توریسم انجام می دهید، اسپانیا را جدی بگیرید و اگر در آنجا به دنبال مشاغلی با سطح پایین می گردید در نظر داشته باشید که در صفی قرار می گیرید که خود مردم اسپانیا جلوی آن صف هستند. لذا قبل از تصمیم برای شروع زندگی در اسپانیا، مطمئن شوید که هنری هر چند کوچک دارید.

 

دومین صنعت گردشگری بزرگ دنیا متعلق به اسپانیا است. اقلیم، آثار تاریخی، جغرافیا و امکانات رفاهی در اسپانیا باعث شده تا گردشگری به منبع درآمد و اشتغال اصلی برای این کشور بدل شود.

 

مشاغل موردنیاز در اسپانیا کدامند؟

کشاورزی، واردات زعفران، گردشگری، محصولات مربوط به انرژی و ترابری، نساجی، مشاغل مربوط به فناوری و اطلاعات از پر رونق ترین تجارت های ممکن در اسپانیا می باشند. اسپانیا از پیشرفته ترین کشورها در تولید انرژی‌های تجدید پذیر است.

 

بالاترین نرخ بیکاری در اروپا متعلق به اسپانیاست!

اگر چه این آمار برای سال 2015 بوده و وضع کنونی بهتر شده است، اما هم اکنون نیز تقریبا 30? جوانان بین 15 تا 24 ساله اسپانیایی بیکار هستند و این نشان دهنده کیفیت زندگی در اسپانیا است.

 

در انتهای این مقاله وبسایت خوبی برای بررسی شرایط کار خود در اسپانیا به شما معرفی خواهیم کرد اما در مجموع می توان گفت فرصت های شغلی در اسپانیا هم اکنون شاخص مناسبی در مقایسه با سایر کشورهای حوزه شنگن اروپا ندارد و اختلاف طبقاتی در این کشور بالاست، اما این وضعیت با سرعت خوبی رو به بهبود است.

 

زنان کارآفرین در اسپانیا

مانند هرجای دیگری، سیاست میدان دادن به بانوان در اسپانیا نیز جواب داده و هم اکنون 40? کارآفرینان اسپانیایی زن هستند. این آمار در تمام جهان خیره کننده است.

 

اطلاعات شهرهای اسپانیا: بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی کدامند؟

جواب خیلی ساده است، اول مادرید سپس بارسلونا. این دو شهر قلب تجارت و بازرگانی اسپانیا را تشکیل می‌دهند. تقریبا با شرایط فعلی اسپانیا مابقی شهرهای این کشور برای زندگی ایرانیان اصلا توصیه نمی‌شود مگر آنکه وضعیت مالی خوبی داشته باشید و نگاهی به فعالیت های اقتصادی در اسپانیا و تجارت یا کار نداشته باشید. ضمنا مادرید از لحاظ بنیه اقتصادی شرایط بهتری از بارسلونا دارد.

 

مادرید: مهم‌ترین مرکز فرهنگی، سیاسی و هنری اسپانیا بوده و دارای خیابان‌ها، میدان‌ها و ساختمان‌های زیبایی بوده و دارای تابستان‌ها و زمستان‌های نسبتا معتدلی است. این شهر حدود 3?3 میلیون نفر جمعیت دارد.

 

بارسلونا: شهر بارسلون یکی از غنی‌ترین شهرهای اسپانیا از لحاظ فرهنگی و مراکز مهم بازرگانی و صنعتی است. تابستان‌ها و زمستان‌های مدیترانه ای دارد و توریستی تر از مادرید است. این شهر حدود 1.6 میلیون نفر جمعیت دارد.

 

اگر با فرزندان خود به اسپانیا می‌روید…

قبل از اقدام برای زندگی در کشور اسپانیا جوانب این کار را ارزیابی کنید. آینده شغلی فرزندان شما در خطر است. به این علت که اولویت استخدام با شهروندان اسپانیایی الاصل می باشد. شاید پس از اتمام تحصیل فرزندان شما پیشرفت علمی داشته باشند (که اینگونه نیز هست) اما برای کار در کشور اسپانیا به مشکل می خورند.

 

شرایط و وضعیت بهداشت و درمان

شرایط و وضعیت بهداشت و درمان در این اسپانیا مناسب می باشد و تقریبا به استانداردهای سایر کشورهای مدرن اروپایی نزدیک است. اما شرایط زندگی در اسپانیا برای افراد سالخورده متفاوت است. تقریبا این کشور بر خلاف سایر کشورهای اروپایی هیچ سیستمی برای پشتیبانی از افراد سالخورده ندارد. استدلال در اسپانیا این است که افراد سالخورده باید توسط بستگان مورد مراقبت قرار بگیرند.

کار در اسپانیا معمولا بدون قرارداد و در واقع بدون بیمه است. پس به این صورت حق استفاده از پزشک رایگان را ندارید. این شرایط زندگی شما را در خطر قرار می دهد. شما میتوانید شخصا برای بیمه های خصوصی نیز اقدام کنید. بدین منظور می توانید از مشاورین ما کمک بگیرید.

 

هزینه های زندگی در اسپانیا – آمار ژانویه 2019

رستوران در اسپانیاقیمت (یورو)گستره (یورو)

وعده غذایی، رستوران ارزان قیمت 10?00 €8?00-12?00

وعده غذایی برای 2 نفر، رستوران متوسط (پیش غذا، غذای اصلی، دسر) 35?00 €25?00-50?00

McMeal در McDonalds 7?00 € 6?00-8?00

آبجو تولید اسپانیا (0?5 لیتری) 2?00 €1?50-3?00

آبجو تولید اسپانیا (0?5 لیتری) 2?50 € 2?00-3?50

کاپوچینو 1?53 € 1?20-2?00

کوکاکولا / پپسی (بطری 0?33 لیتر) 1?67 € 1?00-2?00

سوپر مارکت در اسپانیا

شیر (1 لیتر)0?78 €0?60-1?00

نان سفید تازه (500 گرم)0?94 €0?55-1?50

برنج سفید (1 کیلوگرم)0?95 €0?70-1?50

تخم مرغ (12 عدد)1?63 €1?20-2?50

پنیر محلی (1 کیلوگرم)8?93 €5?75-13?00

سینه مرغ (1 کیلوگرم)5?71 €4?00-8?00

گوشت گاو (1 کیلوگرم)10?09 €6?80-14?99

سیب (1 کیلوگرم)1?56 €1?00-2?00

موز (1 کیلوگرم)1?44 €1?00-2?00

پرتقال (1 کیلوگرم)1?20 €0?70-2?00

گوجه فرنگی (1 کیلوگرم)1?43 €1?00-2?00

سیب زمینی (1 کیلوگرم)0?96 €0?60-1?50

پیاز (1 کیلوگرم)1?02 €0?60-1?60

کاهو (1 سر)0?89 €0?60-1?00

آب (بطری 1?5 لیتر)0?56 €0?30-1?00

بطری شراب (متوسط)5?00 €3?00-7?00

آبجو تولید اسپانیا (0?5 لیتری)0?78 €0?50-1?20

واردات آبجو (بطری 0?33 لیتر)1?22 €0?80-2?00

بسته سیگار (مارلبورو)5?00 €4?35-5?10

حمل و نقل در اسپانیا

بلیط یک طرفه (حمل و نقل مترو)1?40 €1?15-2?00

بلیط ماهانه (استفاده معمول)43?48 €30?00-54?00

شروع تاکسی3?15 €2?40-4?20

تاکسی هر 1 کیلومتر1?05 €0?85-1?50

تاکسی هر 1 ساعت20?00 €17?89-23?00

بنزین (1 لیتر)1?20 €1?00-1?30

فولکس واگن گلف 1،4 KW Trendline18،000?00 €15،000?00-20،000?00

تویوتا کرولا 1?6 لیتر 97 کیلو وات کمپرسور18،607?82 €15،000?00-24،000?00

موارد کاربردی – قبوض

عمومی (برق، گرمایش، خنک کننده، آب، زباله) برای آپارتمان 85m2112?93 € 65?00-180?00

1 دقیقه. تعرفه تلفن همراه (بدون تخفیف) 0?16 € 0?08-0?25

اینترنت (60 مگابیت در ثانیه یا بیشتر، دانلود نامحدود، کابل / ADSL)38?81 € 25?00-50?00

ورزش و اوقات فراغت در اسپانیا

باشگاه بدنسازی، هزینه ماهانه برای 1 بزرگسال36?52 €25?00-50?00

اجاره زمین تنیس (1 ساعت در آخر هفته)12?27 €5?00-20?00

سینما8?00 €7?00-9?00

مراقبت از کودک در اسپانیا

 مهد کودک ماهانه برای 1 کودک 333?82 € 210?00-480?00

پوشاک و کفش در اسپانیا

 1 جفت جین (Levis 501 یا مشابه) 69?22 € 40?00-90?00

 1 لباس تابستانی در یک فروشگاه زنجیره ای (Zara، H & M، …) 26?73 € 19?00-40?00

 1 جفت کفش نایک 69?80 € 50?00-90?00

 1 جفت کفش مردانه چرم 82?72 € 50?00-120?00

اجاره ماهانه منزل در اسپانیا

 آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر 592?64 € 350?00-900?00

 آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز 446?87 € 300?00-700?00

 آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر 955?63 € 600?00-1?500?00

 آپارتمان (3 اتاق خواب) خارج از مرکز 688?04 € 450?00-1،000?00

قیمت خرید آپارتمان در اسپانیا

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر2،684?78 €1،500?00-5،000?00

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز1،638?25 €1،000?00-3،000?00

حقوق و دستمزد در اسپانیا

میانگین حقوق ماهانه خالص (بعد از مالیات)1،294?63 €

نرخ بهره وام به درصد (?)، 20 ساله2?351?50-3?00

این داده ها بر اساس 26123 گزارش، در 18 ماه گذشته از 2338 متصدی بوده است.

(براساس آمار Numbeo)

 

داده های ما برای هر کشوری بر اساس میانگین گزارش ها در تمام شهرهای در آن کشور است.

 

من ماد - اسپانیا

من ماد – اسپانیا

 

قسمت سوم: معایت و مشکلات زندگی در اسپانیا چیست؟

دستمزدها، جواب گوی زندگی قشر متوسط نیست

تا اینجا متوجه شدید که شرایط زندگی در اسپانیا از لحاظ اقتصادی متفاوت از سایر کشورهای اروپایی است. میانگین ضعیف دستمزد ها، حتی با وجود هزینه های پایین زندگی در اسپانیا نسبت به کشورهایی از قبیل آلمان، فرانسه و… شدیدترین نقطه ضعف این کشور است. جالب است بدانید از زمان ورود واحد پولی یورو هزینه ها نیز مانند گذشته نیست و افزایش پیدا کرده است.

 

تبعیض نژادی در اسپانیا

درست است که گفته می شود اسپانیایی ها همیشه خون گرم و مهربان بوده اند، اما عده ی زیادی نیز هستند که اگر پا به پای آنها به دنبال موقعیت های شغلی باشید، خیلی خوششان نمی آید و از این جهت با کشورهای مرتقی اروپایی مانند اتریش متفاوتند.

 

فقط 50? مردم، مدرک دبیرستانی (دیپلم) دارند

مهاجرت و زندگی در اسپانیا برای خانواده هایی که ارزش های علمی در بنیان فکری خود دارند، گزینه مناسبی نیست. میانگین افراد تحصیل کرده (در سطح دبیرستان) در مابقی کشورهای اروپایی بسیار بالاتر از اسپانیا بود و همین عامل باعث تاثیر بر کیفیت زندگی در اسپانیا شده است.

 

فساد در اسپانیا

اگر به دنبال خرید ملک در اسپانیا هستید، باید حواستان را حسابی جمع کنید. خانه های زیادی هستند که بدهکاری مالی دارند و هیچ راه بهتری برای نقد کردن پول آنها به جز فروش به غریبه ها وجود ندارد. این نکته را جدی بگیرید. همچنین اگر می خواهید برای اجاره خانه در اسپانیا اقدام کنید بابت پرداخت Deposite (پول پیش خانه) با وکیل خود مشورت کنید.

 

نتیجه گیری

مردم اسپانیا بسیار خون گرم هستند. آب و هوای این کشور بی نظیر است و مناظر دیدنی آن و سبک زندگی مردمش، آرامش و شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

شما میتوانید شگفت انگیزترین زندگی را در اسپانیا تجربه کنید، به شرطی که از لحاظ مالی تامین باشید. ما می توانیم به شما در انجام این پروسه کمک کنیم.

اگر پیشنهاد شغلی خوب دارید، باز هم نیاز است شرایط زندگی در شهرهای اسپانیا را بررسی کنید. اختلاف طبقاتی بین شهرهای اسپانیا زیاد است.

تنها با دانستن زبان انگلیسی، کار پیدا نمیکنید. مردم اسپانیا برخلاف خیلی از کشورهای اروپایی معمولا فقط زبان خود را می فهمند.

 

اما هنوز نکات جالب دیگری مانده است…

پس از ساعات مدرسه، کودکان ساعاتی از پدربزرگ و مادربزرگ خود مراقبت می کنند.

افسانه ای در اسپانیا وجود دارد که وقتی کودکان دندان های شیری خود را از دست می دهند، اگر آن دندان را زیر بالشت خود بگذارند، موشی به نام Ratoncito آن دندان را بر میدارد و هدیه ای کوچک جای آن قرار می دهد.

اولین رمان را یک اسپانیایی نوشته است. دون کیشوت، توسط دن میگل د سِروانتِس ساآودرا، در سال 1605 به رشته تحریر درآمده است.

برهنگی در اسپانیا برای لذت بردن از آب و هوای این کشور، مجاز است!

سن قانونی و داشتن روابط جنسی یا ازدواج در اسپانیا تا 2013 میلادی، 13 سالگی بود. اما هم اکنون این عدد به 16 سالگی تغییر کرده است.

قدیمی ترین رستوران جهان در مادرید است. هم اکنون نیز می توانید در آنجا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. نام این رستوران Botín (کباب خوک شیرخوار) است و از سال 1725 ثبت شده است.

معرفی چند وب سایت مفید در اسپانیا

هزینه های دقیق زندگی در اسپانیا و مقایسه آن با سایر کشورها (آپدیت جدید)

بهترین سایت کاریابی در اسپانیا

اجاره منزل در اسپانیا، خرید ملک در اسپانیا

هم اکنون، شرایط اخذ ویزا و یا اخذ اقامت در اسپانیا به چه صورت است؟

 

اگر شما قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید، هم اکنون چند راه وجود دارد که هر کدام دارای محاسن و محدودیت های خاص خود می باشد. همکاران ما در موسسه حقوقی سروش فردا برای مشاوره زندگی و اخذ اقامت اسپانیا و سایر کشورهای حوزه شنگن در خدمت شما هستند.

منبع: http://eurolife.ir


وظیفه سفارت چیست؟

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛ ادامه مطلب...

اطلاعاتی در مورد کشور دانمارک

موقعیت جغرافیایی

کوچکترین کشور اسکاندیناوی دانمارک می باشد. این کشور مناطق دشت مانند و زمین های پست شبه جزیره یولن را در اختیار خود در آورده است. همچنین کشور دانمارک تشکیل شده از چند جزیره در دریای بالتیک می باشد که شیلند و فون از بزرگ ترین جزایر آن به حساب می آید. کپنهاگ در جزیره شیلند می باشد.

 

تراکم جمعیت ادامه مطلب...

آپارتمان نشینی در گرگان

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند ادامه مطلب...

آشنایی با کشور دانمارک

 برای اقامت در دانمارک و یا تحصیل در دانمارک توصیه می کنیم تا ابتدا آشنایی با کشور دانمارک داشته باشید. ما سعی در ارایه کامل ترین اطلاعات در رابطه با آشنایی با کشور دانمارک داشته و در خدمت شما دوستان عزیز قرار داده ایم.<** ادامه مطلب...

نرم افزار حسابداری اندروید چه ویژگی دارد؟

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد.