سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معروف ترین آمفی تئاتر های دنیا

 

در سرتاسر دنیا آمفی تئاتر های معروف بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به معماری و هنر شیوه ظریف عالی با هم دیگر پیوند می خورند. در این مطلب قصد داریم شما را با معروف ترین آمفی تئاتر های دنیا آشنا کنیم.

اپرای گارنیه پاریس

شهر پاریس با توجه به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی که دارد می توان گفت بسیاری از مکان های باشکوه و زیبا را درون خود جای داده است آمفی تئاتر این شهر با توجه به لوستر های خیره کننده ای که دارد مشهور می باشد لازم به ذکر است در سال 1896یکی از کارگران ساختمانی یکی از این روستا های خیره کننده کشته شده است.

قصر موسیقی کاتالان در بارسلون

طراحی و ساخت این قصر موسیقی در سال 1908 به پایان رسیده است سالن کنسرت بسیار معروف در دنیا تبدیل شده است زبان اژدهای بسیار بزرگی می باشد لازم به ذکر است این ساختمان در میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده از جمله زیبایی‌های ظاهری آن می‌توان به شیشه های رنگی زیبا مجسمه های معنوی و موزاییک کاری های شگفت انگیز آن اشاره نمود.

رویال آلبرت هال لندن

این آمفی تئاتر معروف طبق ایده همسر ملکه ویکتوریا در لندن ساخته شده است این ساختمان بسیار زیبا و فوق العاده بوده و مشاهده آن درک و تحسین هر چه بهتر هنر و علم را به رخ تماشاچیان خود می‌کشاند.

یکی دیگر از معروفترین آمفی تئاتر های دنیا آمفی تئاتر ترکیه بوده که شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این آفی تئاتر مطلب مورد نظر آن را بخوانید.